קידום באמזון הוא הכרחי כאשר אנו מעוניינים לקבל מכירות בחנות שלנו.

אמזון נחשבת היום לאחת הפלטפורמות המובילות בעולם לקניות ברשת,

היא מכילה מגוון רחב של מוצרים ומותגים שונים, היא קלה לתפעול וחיפוש והכי חשוב לצרכן.

השירות שלה מהיר מאוד ויעיל.

בשנים האחרונות ענקית הרכישות אמזון מנסה לפרוץ לשוק הישראלי ולהיות חלק משמעותי מנתח ההזמנות של הצרכן הישראלי,

מתוך ראיה שיש גידול משמעותי בארץ ברכישה מקוונת והיא רוצה להיות חלק ממגמה שצומחת ומתרחבת שפונה לקהל שגילינו לאחרונה שמהווה נתח שוק מכובד ברכישה און ליין.

עוד מאמרים בנושא שיווק דיגיטלי:

קידום באמזון מדריך קצר למתחילים
קידום באמזון

קידום באמזון – התחילו כאן:

כשרוצים לפרוץ לשוק הבינלאומי בכלל ולאתר כמו אמזון בפרט,

חשוב מאוד לבוא מוכנים ועם ידע מקדים כיצד לבצע קידום בצורה הכי נכונה,

כדי שהכסף שנשקיע באמזון יניב לנו את התוצאות הטובות ביותר וכמובן המהירות ביותר.

החדשות הטובות הן שקידום באמזון דומה מאוד לקידום בגוגל וכך יהיה קל יותר מאשר ללמוד מערכת חדשה ושונה.

המפתח לקידום באמזון – מילות מפתח

הדבר הראשון ואולי הכי חשוב שצריך לדעת בקידום באמזון הוא נושא מילות המפתח,

ככל שנתאר את המוצר שלנו בצורה יותר מדויקת אבל מורחבת כך נוכל לקדם אותו גבוה יותר בחיפושים של הקונים ולייצר המרות לקניה של המוצר שלנו.

היתרון היחסי מול גוגל הוא בידיעה שמי שמחפש את המוצר הזה באמזון (או נכנס לאמזון אחרי שביצע חיפוש בגוגל) הוא העובדה כי ניהול חנות באמזון הינו אתר מכירות ולכן אנחנו יודעים שהוא מעוניין לרכוש את המוצר שאותו הוא חיפש.

כותרות ארוכות עדיפות על קצרות

בניגוד לגוגל הכותרות למוצרים באמזון הן ארוכות יותר,

דבר שמהווה יתרון כי יש לנו יכולת לשלב בכותרת מגוון רחב של מילות חיפוש רלוונטיות שיובילו את מי שמחפש את המוצר הספציפי הזה אלינו.

יש כאלו שגורסים שעדיף לשים כמה שיותר מילות מפתח רלוונטיות, אבל אנחנו חושבים שהכי נכון יהיה להתמקד בכותרת עם מספר מילות מפתח מצומצם שמתארות את המוצר בצורה הכי אטרקטיבית שלו ולא לחזור על השם של המוצר בצורות שונות.

השימוש במילות מפתח האטרקטיביות יהיה הנכון ביותר לקידום באמזון.

נגישות